График

График Групови тренировки

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
09:00Зала №2
POUND
за външни лица

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
RESISTANCE

RESISTANCE

Нискоинтензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използват се ластици. Увеличава се силата и издържливостта на мускулите, оформя се релеф на тялото. Подходящо за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
BODY TRAINING

BODY TRAINING

Ниско интензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използва се различно оборудване (bоdybar, dumbbells, resistance tubes). Увеличава силата и издръжливостта на мускулните, оформя релеф на тялото. Подходящa за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
PUMP

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
09:00Зала №3
TABATA

TABATA

Високоинтензивна интервална тренировка, в която се изпълняват упражнения, натоварващи всички мускулни групи. Използват се леки до средни тежести или функционални упражнения с тежестта на собственото тяло. Развива се силова издържливост, бързина и ловкост. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта.

Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Зала №3
BIKE & FIT
за външни лица

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
10:00Зала №2
POSTURAL DYNAMIC

POSTURAL DYNAMIC

Функционална нискоинтензивна тренировка, развиваща сила, мобилност, функционалност и гъвкавост на тялото.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 50 мин.
PILATES

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
PortDeBras

PortDeBras

Оригинала програма от упражнения вдъхновени от класическия балет, пластиката и силовите упражнения. Съчетава танца с упражнения за баланс, развива гъвкавост и координация. Хореографията плавно преминава от едно движение в друго, помагайки Ви да усетите удоволствие от движенията. Спомагащата Chill Out музика допринася за атмосфера на релаксация. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
ABS & STRETCH

ABS & STRETCH

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa, развиваща гъвкавост, подвижност на ставите и повишаване еластичността на мускулите. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №3
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №2
DANCE FUSION
за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
DANCE FUSION
за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA
за външни лица

YOGA

Тренировка, която е пригодена за постигане на хармония между тялото и духа. Динамичното преминаване от различни АСАНИ ще Ви помогне за намаляване на стреса и ще Ви постави с атмосфера на медитация. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
POUND
за външни лица

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
11:00зала №2
Народни танци
за външни лица

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
12:00Зала №2
PUMP
за външни лица

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
12:00Басейн
AQUA Dumbbells
за външни лица

AQUA Dumbbells

Силова тренировка във вода с използване на специално оборудване - дъмбели. Тренировката помага за укрепването на всички мускулни групи и е насочена към развиване на аеробна издръжливост.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
AQUA Mix
за външни лица

AQUA Mix

Интервална тренировка, включваща аеробно и анаеробно натоварване. Помага за укрепване на всички мускулни групи. Занятието се провежда с различно оборудване. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
13:00Зала №2
PILATES
за външни лица

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
STRETCHING

STRETCHING

Комплекс от упражнения за разтягане и разпускане, намаляващ стреса. Развива гъвкавост и еластичност на мускулите и ставите. Подходящ за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
15:30Зала №2
DANCE FUSION
начинаещи, за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за начинаещи.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
16:00Зала №3
Фехтовка
за външни лица школа, с предварително записване

Фехтовка

Тренировка за цялото тяло, натоварва всички мускулни групи, повишава силата и издръжливостта. Помага за запазване на баланса на тялото и за подобряване на пластичността. Фехтовката е чудесна кардио тренировка. Подобрява кръвообращението, укрепва сърцето и ускорява изгарянето на калории, развива умствените способности.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
18:00Зала №2
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
PUMP
за външни лица

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
POUND
за външни лица

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
HIGH DEFINITION POWER

HIGH DEFINITION POWER

Високоинтензивна интервална тренировка натоварваща цялото тяло. Развива сила, издържливост и функционалност. Спомага за подобряване на метаболитните процеси и по-бързото изгаряне на мазнини. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 50 мин.
18:00Зала №3
BIKE & FIT
за външни лица

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
18:30Зала №2
PILATES
за външни лица

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло. Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

* Тренировка е подходяща за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
18:30Зала №3
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
18:30Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта. 

Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
19:00Зала №2
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
19:00Зала №3
Народни танци
за външни лица

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.

График Детски клуб

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
10:00Детски кът
Art Time 6-12г.
за външни лица школа

Art Time 6-12г.

Тренировката е изградена на основата на арт заниманията. Развива фината моторика, което оказва влияние върху развитието на паметта и мисленето, говорната реч и писането, концентрацията на вниманието.


Продължителност 55 мин.
Art Time 6-12г.
за външни лица школа

Art Time 6-12г.

Тренировката е изградена на основата на арт заниманията. Развива фината моторика, което оказва влияние върху развитието на паметта и мисленето, говорната реч и писането, концентрацията на вниманието.


Продължителност 55 мин.
14:00Басейн
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
14:00Зала №2
Fly Yoga Kids 7-12г.
за външни лица, школа, с предварително записване

Fly Yoga Kids 7-12г.

Fly Yoga Kids прави достъпни обърнатите асани за децата – чрез тях се стимулира кръвообръщението на мозъка, а това подобрява паметта. Тренировките са специално разработени, адаптирани и съобразени с процесите на израстване и възрастовите особености на децата. Подобрява се стойката, тъй като се изгражда издължен и гъвкав гръбначен стълб.

*Тренировката е с предварително записване. Провежда се само при записани 2 и повече деца. 


Продължителност 55 мин.
16:00Зала №3
Фехтовка
за външни лица школа, с предварително записване

Фехтовка

Тренировка за цялото тяло, натоварваща всички мускулни групи, повишава силата и издръжливостта. Помага за запазване на баланса на тялото и за подобряване на пластичността. Фехтовката е чудесна кардио тренировка. Подобрява кръвообращението, укрепва сърцето и ускорява изгарянето на калории, развива умствените способности.


Продължителност 55 мин.
19:00Басейн
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
19:50Басейн
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.