График

График Групови тренировки

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
09:00Зала №2
BODY TRAINING

BODY TRAINING

Ниско интензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използва се различно оборудване (bоdybar, dumbbells, resistance tubes). Увеличава силата и издръжливостта на мускулните, оформя релеф на тялото. Подходящa за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
RESISTANCE

RESISTANCE

Нискоинтензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използват се ластици. Увеличава се силата и издържливостта на мускулите, оформя се релеф на тялото. Подходящо за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
POUND
за външни лица

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
PUMP

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
09:00на открито
OUTDOOR TRAINING

OUTDOOR TRAINING

Функционална тренировка на открито, натоварваща мускулите на цялото тяло. Подобрява общата работоспособност, развива силовата издържливост, бързина и ловкост, подобрява работата на сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта.

Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Зала №3
BIKE & FIT
за външни лица

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
10:00Зала №2
POSTURAL DYNAMIC

POSTURAL DYNAMIC

Функционална нискоинтензивна тренировка, развиваща сила, мобилност, функционалност и гъвкавост на тялото.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 50 мин.
PILATES

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
FUNCTIONAL STRETCHING

FUNCTIONAL STRETCHING

Спокойна тренировка, подобряваща функционалността и гъвкавостта на тялото. Развива мобилност, подвижност и еластичност на ставите и мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 50 мин.
ABS & STRETCH

ABS & STRETCH

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa, развиваща гъвкавост, подвижност на ставите и повишаване еластичността на мускулите. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №3
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №2
FLY YOGA
за външни лица школа

FLY YOGA

Метода използва специално изработен за целта хамак, който подпомага усвояването на сложни пози от йога. Така се подобрява стойката без обичайното усилие при заемане на асани. Едноврменно се засилват и разтягат мускули, сухожилия и стави. Метода се практикува и с цел укрепване на гръбначния стълб. Освобождава натрупаното напрежение чрез плавни и летящи движения, които създават чувство за свобода, спокойствие, радост и оптимизъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
DANCE FUSION
за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
DANCE FUSION
за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA
за външни лица

YOGA

Тренировка, която е пригодена за постигане на хармония между тялото и духа. Динамичното преминаване от различни АСАНИ ще Ви помогне за намаляване на стреса и ще Ви постави с атмосфера на медитация. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
11:00зала №2
Народни танци
за външни лица

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
12:00Зала №2
PUMP
за външни лица

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
12:00Басейн
AQUA Dumbbells
за външни лица

AQUA Dumbbells

Силова тренировка във вода с използване на специално оборудване - дъмбели. Тренировката помага за укрепването на всички мускулни групи и е насочена към развиване на аеробна издръжливост.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
AQUA Mix
за външни лица

AQUA Mix

Интервална тренировка, включваща аеробно и анаеробно натоварване. Помага за укрепване на всички мускулни групи. Занятието се провежда с различно оборудване. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
13:00Зала №2
PILATES
за външни лица

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
STRETCHING

STRETCHING

Комплекс от упражнения за разтягане и разпускане, намаляващ стреса. Развива гъвкавост и еластичност на мускулите и ставите. Подходящ за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
15:30Зала №2
DANCE FUSION
начинаещи, за външни лица

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за начинаещи.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
18:00Зала №2
PUMP
за външни лица

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
POUND
за външни лица

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
HIGH DEFINITION POWER

HIGH DEFINITION POWER

Високоинтензивна интервална тренировка натоварваща цялото тяло. Развива сила, издържливост и функционалност. Спомага за подобряване на метаболитните процеси и по-бързото изгаряне на мазнини. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 50 мин.
18:00Зала №3
BIKE & FIT
за външни лица

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
18:30Зала №2
PILATES
за външни лица

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло. Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

* Тренировка е подходяща за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
18:30Зала №3
SPINNING®
за външни лица

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
18:30Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта. 

Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
19:00Зала №2
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
19:00Зала №3
Народни танци
за външни лица

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.

График Детски клуб

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
10:00Детски кът
Art Time 6-12г.
за външни лица школа

Art Time 6-12г.

Тренировката е изградена на основата на арт заниманията. Развива фината моторика, което оказва влияние върху развитието на паметта и мисленето, говорната реч и писането, концентрацията на вниманието.


Продължителност 55 мин.
Art Time 6-12г.
за външни лица школа

Art Time 6-12г.

Тренировката е изградена на основата на арт заниманията. Развива фината моторика, което оказва влияние върху развитието на паметта и мисленето, говорната реч и писането, концентрацията на вниманието.


Продължителност 55 мин.
14:00Басейн
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
16:00Зала №3
Фехтовка
за външни лица школа, с предварително записване

Фехтовка

Тренировка за цялото тяло, натоварваща всички мускулни групи, повишава силата и издръжливостта. Помага за запазване на баланса на тялото и за подобряване на пластичността. Фехтовката е чудесна кардио тренировка. Подобрява кръвообращението, укрепва сърцето и ускорява изгарянето на калории, развива умствените способности.


Продължителност 55 мин.
19:00Басейн
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
19:50Басейн
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.