График

График Групови тренировки

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
09:00Зала №2
RESISTANCE

RESISTANCE

Нискоинтензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използват се ластици. Увеличава се силата и издържливостта на мускулите, оформя се релеф на тялото. Подходящо за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
FITBALL

FITBALL

Силова, ниско интензивна тренировка,  която обхваща всички мускулни групи. Използва се Swiss ball (еластична гумена топка с диаметър 55, 65 см.). Развива  баланс и координация, увеличава силата и издръжливостта, оформя релефа на тялото. Подходяща за начинаещи и напреднали. Продължителност 55 мин.


Продължителност 55 мин.
BODY TRAINING

BODY TRAINING

Ниско интензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използва се различно оборудване (bоdybar, dumbbells, resistance tubes). Увеличава силата и издръжливостта на мускулните, оформя релеф на тялото. Подходящa за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
PUMP

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
09:00Зала №3
ZUMBA
за външни лица, Sodexo

ZUMBA

Комбинация от аеробика и латиноамерикански танци. Включват се движения от хип хоп, самба, салса, меренге и ориенталски танци. Подходяща е за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA
за външни, Sodexo

YOGA

Тренировката включва физически и дихателни упражнения. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени способности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

 

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 60 мин.
10:00Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта.

Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Зала №2
POSTURAL DYNAMIC

POSTURAL DYNAMIC

Функционална нискоинтензивна тренировка, развиваща сила, мобилност, функционалност и гъвкавост на тялото.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 50 мин.
PILATES

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
YOGA CLASSIC
за външни, Sodexo

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
FUNCTIONAL STRETCHING

FUNCTIONAL STRETCHING

Спокойна тренировка, подобряваща функционалността и гъвкавостта на тялото. Развива мобилност, подвижност и еластичност на ставите и мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 50 мин.
ABS & STRETCH

ABS & STRETCH

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa, развиваща гъвкавост, подвижност на ставите и повишаване еластичността на мускулите. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
10:00Зала №3
ZUMBA
за външни лица, Sodexo

ZUMBA

Комбинация от аеробика и латиноамерикански танци. Включват се движения от хип хоп, самба, салса, меренге и ориенталски танци. Подходяща е за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
BIKE & FIT
за външни, Sodexo

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
11:00Зала №3
SPINNING®
за външни, Sodexo

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитета варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №2
DANCE FUSION
напреднали, за външни, Sodexo

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
DANCE FUSION
напреднали, за външни, Sodexo

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
PUMP
за външни, Sodexo

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
Народни танци
/напреднали/ за външни лица, Sodexo

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
12:00Зала №2
Fly Yoga Kids 7-12г.
за външни лица, школа, с предварително записване

Fly Yoga Kids 7-12г.

Fly Yoga Kids прави достъпни обърнатите асани за децата – чрез тях се стимулира кръвообръщението на мозъка, а това подобрява паметта. Тренировките са специално разработени, адаптирани и съобразени с процесите на израстване и възрастовите особености на децата. Подобрява се стойката, тъй като се изгражда издължен и гъвкав гръбначен стълб.

*Тренировката е с предварително записване. Провежда се само при записани 2 и повече деца. 


Продължителност 55 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
12:00Басейн
AQUA Dumbbells
за външни лица

AQUA Dumbbells

Силова тренировка във вода с използване на специално оборудване - дъмбели. Тренировката помага за укрепването на всички мускулни групи и е насочена към развиване на аеробна издръжливост.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
AQUA Mix
за външни лица

AQUA Mix

Интервална тренировка, включваща аеробно и анаеробно натоварване. Помага за укрепване на всички мускулни групи. Занятието се провежда с различно оборудване. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
13:00Зала №2
PILATES
за външни, Sodexo

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло.Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
STRETCHING

STRETCHING

Комплекс от упражнения за разтягане и разпускане, намаляващ стреса. Развива гъвкавост и еластичност на мускулите и ставите. Подходящ за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
13:00зала №3
Народни танци
/начинаещи/ за външни, Sodexo

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
14:00Басейн
Swimming деца
средно ниво

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming деца
напреднали

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
14:30Зала №2
DANCE FUSION
начинаещи, за външни, Sodexo

DANCE FUSION

Aеробна танцова тренировка с елементи от латино-американски, класически и стандартни танци. Формира правилна телесна стойка, чувство за ритъм и танцувалност, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система. Подходяща за начинаещи.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
18:00Трен. зала
SYNERGY

SYNERGY

Функционална тренировка за цялото тяло. Редуват се аеробни и анаеробни интервали върху спeциализирана конструкция. Повишава силата и издържливостта. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
18:00Зала №3
BIKE & FIT
за външни, Sodexo

BIKE & FIT

Високо интензивна тренировка на стационарни велосипеди, с последваща част от упражнения със собствено тегло и завършваща със стречинг. Извършва се под съпровода на хитова музика и мотивиращ треньор. Развива кардиореспираторен капацитет на организма, функционалните възможности на мускулатурата, баланс и координация.


Продължителност 50 мин.
18:00Зала №2
ABS

ABS

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 25 мин.
POUND
за външни, Sodexo

POUND

Тренировката подобрява връзката между ума и тялото чрез синхронизиране на моторната и слуховата система. Подобрява координацията, наблюдателността, повишава фокуса на внимание, активира дълбоката мускулатура в тялото,  чрез големия обем от движения допринася и за динамичната и статична гъвкавост на цялото тяло. Използват се специално проектирани аксесоари. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 45 мин.
CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Силова кръгова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Включва използване на 8 вида тренажори в аеробен режим, а също така и бегови и функционални упражнения. Подобрява общата и силовата издържливост, работата на сърдечно-съдова система, укрепва мускулите. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
POWER STEP

POWER STEP

Ниско интензивна силова тренировка. Използват се степ платформа и гирички.


Продължителност 50 мин.
18:30Зала №2
PUMP
за външни, Sodexo

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки до средни тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се шанги, дисковеи собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
PILATES
за външни, Sodexo

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло. Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.

* Тренировка е подходяща за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
19:00Зала №2
YOGA CLASSIC
за външни, Sodexo

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
YOGA CLASSIC
за външни, Sodexo

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 85 мин.
19:00Зала №3
Народни танци
за външни, Sodexo

Народни танци

Формира правилна стойка, повишава издръжливостта и укрепва сърдечно-съдовата система, подобрява координацията и чувството за ритъм. Подходяща за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
19:00Басейн
Swimming деца
средно ниво

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming деца
средно ниво

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
19:50Басейн
Swimming деца
напреднали

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming деца
напреднали

Swimming деца

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво и за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.