График

График Групови тренировки

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
09:00Зала №3
BODY TRAINING

BODY TRAINING

Ниско интензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използва се различно оборудване (bodybar, dumbbells, resistance tubes). Увеличава силата и издръжливостта на мускулите, оформя релеф на тялото. Подходяща за начинаещи и напреднали.

 

Продължителност 55 мин.
ABS&STRETCH

ABS&STRETCH

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa, развиваща гъвкавост, подвижност на ставите и повишаване еластичността на мускулите. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
PUMP

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се щанги, дискове и собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
STABILITY TRAINING

STABILITY TRAINING

Нискоинтензивна силова тренировка, натоварваща всички мускулни групи. Акцентира се върху развиване на баланс. Изпълняват се различни упражнения на BOSU (полусфера) или FITBALL (швейцарска топка) и допълнително оборудване.


Продължителност 55 мин.
TABATA

TABATA


Продължителност 55 мин.
10:00Зала №4
PILATES
за външни лица

PILATES

Система от функционални ниско интензивни упражнения, която развива хармонично тяло. Подобрява стойката и контрола върху тялото, укрепва мускулите и увеличава тяхната еластичност, облекчава болките в гърба, успокоява. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
10:00Зала №3
ZUMBA
за външни лица

ZUMBA

Комбинация от аеробика и латиноамерикански танци. Включват се движения от хип хоп, самба, салса, меренге и ориенталски танци. Подходяща е за начинаещи и напреднали.

*Тренировката е подходяща и за възрастова група 13-16г.


Продължителност 55 мин.
THERAPEUTIC YOGA
за външни лица

THERAPEUTIC YOGA

С помощта на Дао, тибетски и други източни практики и елементи на ставна гимнастика и на пилатес,както и визуализация и автосугестия и т.н., стимулира организма да се справи с различните заболявания, балансира нервните процеси, премахва стреса и лошото настроение и повишава жизнения тонус и работоспособността.


Продължителност 75 мин.
11:00Зала №5
SPINNING®
за външни лица, с предварително записване

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитетът варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
11:00Зала №3
BODY TRAINING

BODY TRAINING

Ниско интензивна силова тренировка, която обхваща всички мускулни групи. Използва се различно оборудване (bodybar, dumbbells, resistance tubes). Увеличава силата и издръжливостта на мускулите, оформя релеф на тялото. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
11:00Басейн
AQUA Basic

AQUA Basic

Тренировката въвежда в аква-аеробиката. Ниско интензивна тренировка, насочена към усвояване на базовата техника.


Продължителност 45 мин.
AQUA Basic

AQUA Basic

Тренировката въвежда в аква-аеробиката. Ниско интензивна тренировка, насочена към усвояване на базовата техника.


Продължителност 45 мин.
AQUA Basic

AQUA Basic

Тренировката въвежда в аква-аеробиката. Ниско интензивна тренировка, насочена към усвояване на базовата техника


Продължителност 45 мин.
12:00Зала №5
SPINNING®
за външни лица, с предварително записване

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитетът варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
SPINNING®
за външни лица, с предварително записване

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитетът варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
12:00Басейн
AQUA Noodles

AQUA Noodles

Силова тренировка във вода с използване на специално оборудване (нудълс). Тренировката помага за укрепване на всички мускулни групи и е насочена към развиване на аеробната издръжливост.


Продължителност 45 мин.
AQUA Mix

AQUA Mix

Интервална тренировка, включваща аеробно и анаеробно натоварване. Помага за укрепване на всички мускулни групи. Занятието се провежда с различно оборудване. Подходящо за напреднали.


Продължителност 45 мин.
12:00Зала №3
STRETCH

STRETCH

Комплекс от упражнения за разтягане и разпускане, намаляващ стреса. Развива гъвкавост и еластичност на мускулите и ставите. Подходящ за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
PUMP

PUMP

Тренировка за цялото тяло. Изпълнява се с леки тежести с много повторения, като е разделена на интервали с кратки почивки. Използват се щанги, дискове и собствено тегло. Подходяща за напреднали.


Продължителност 55 мин.
12:00зала №2
POWER YOGA
за външни лица

POWER YOGA

Чрез подбрани асани и техните динамични варианти се работи за оформяне на тялото, повишаване на гъвкавостта, активизиране на обмяната на веществата, подобряване на тонуса, стимулиране на детоксикацията и др. Набляга се на определени медитивни практики и дихателни техники за контрол на ума и енергийните потоци в тялото. 


Продължителност 60 мин.
12:00Зала №4
MOBILITY TRAINING

MOBILITY TRAINING

Тренировка, насочена към подобряване мобилността на тялото. Намалява напрежението в мускулатурата, увеличава се обема на движение в ставите.

 


Продължителност 45 мин.
13:00Зала №3
ZUMBA
за външни лица

ZUMBA

Комбинация от аеробика и латиноамерикански танци. Включват се движения от хип хоп, самба, салса, меренге и ориенталски танци. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 55 мин.
18:00Зала №3
YOGA ASHTANGA
за външни лица

YOGA ASHTANGA

Тренировка, която е пригодена за постигане на хармония между тялото и духа. Динамичното преминаване от различни АСАНИ ще Ви помогне за намаляване на стреса и ще Ви постави с атмосфера на медитация. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 85 мин.
19:00Зала №3
TABATA

TABATA


Продължителност 55 мин.
YOGA ASHTANGA
за външни лица

YOGA ASHTANGA

Тренировка, която е пригодена за постигане на хармония между тялото и духа. Динамичното преминаване от различни асани ще Ви помогне за намаляване на стреса и ще Ви постави с атмосфера на медитация. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 85 мин.
ABS&STRETCH

ABS&STRETCH

Силова тренировка, натоварваща мускулите на коремa, развиваща гъвкавост, подвижност на ставите и повишаване еластичността на мускулите. Подходяща е за начинаещи и напреднали.


Продължителност 45 мин.
19:00Зала №5
SPINNING®
за външни лица, с предварително записване

SPINNING®

Групова тренировка със стационарни велосипеди. Провежда се под ръководството на треньор на фона на мотивираща музика. Акцентът при този вид тренировка пада върху развитието на силата и издръжливостта. Оказва положително влияние на сърдечно-съдовата и дихателна система. Спомага за редуцирането на телесните мазнини. Интензитетът варира от нисък до много висок.


Продължителност 45 мин.
19:00Зала №4
YOGA VINYASA FLOW
за външни лица

YOGA VINYASA FLOW

Свободен дух в свободно тяло, следващи ритъма на дъха! Това е динамична йога практика, в която чрез плавни движения тялото преминава през различни асани, използвайки дъха за пълно сливане между дух и тяло. Специфичната дихателна техника и високата физическа активност изгарят излишните мазнини. Дълбоката релаксация в края на практиката помага на тялото и ума да притихнат и изпълнят със спокойствие и любов. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 85 мин.
YOGA CLASSIC
за външни лица

YOGA CLASSIC

Тренировката включва физически и дихателни упражнения, релаксация и медитация. Чрез тези техники можете да постигнете добро здраве, спокойствие и повишени умствени възможности. Подходяща за начинаещи и напреднали.


Продължителност 85 мин.
19:00Зала №2
THERAPEUTIC YOGA
за външни лица

THERAPEUTIC YOGA

С помощта на Дао, тибетски и други източни практики и елементи на ставна гимнастика и на пилатес,както и визуализация и автосугестия и т.н., стимулира организма да се справи с различните заболявания, балансира нервните процеси, премахва стреса и лошото настроение и повишава жизнения тонус и работоспособността. Продължителност 85 мин.


Продължителност 85 мин.

График Детски фитнес

понпон втвт срср четвчетв петпет събсъб неднед
12:00Зала №2
Профилактика на гръбначно изкривяване
за външни лица 6-13г.

Профилактика на гръбначно изкривяване

Заниманията са насочени към укрепване на мускулния корсет, подобряване на стойката, развитие на двигателно-мускулната усетливост и координацията.


Продължителност 55 мин.
18:30Басейн
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване. 


Продължителност 50 мин.
Swimming
напреднали

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за напреднали. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване.


Продължителност 50 мин.
Swimming
средно ниво

Swimming

Тренировките се провеждат в групи за средно ниво. За да добият право на участие във всяка група, децата трябва да покрият съответно ниво на усвоени умения. Обучението е в различни стилове от спортното плуване. 


Продължителност 50 мин.
19:00Зала №2
Профилактика на гръбначно изкривяване
за външни лица 6-12г.

Профилактика на гръбначно изкривяване

Заниманията са насочени към укрепване на мускулния корсет, подобряване на стойката, развитие на двигателно-мускулната усетливост и координацията.


Продължителност 55 мин.
Pilates Kids
8-12г.

Pilates Kids

Тренировката развива всички двигателни качества и едновременно с това подобрява стойката, повишава контрола над тялото, фокусира се над правилното дишане.


Продължителност 55 мин.